Tema: Re: Laminuotos (senos) vairuotojo teises galioja ES ?
Autorius: skaitytojas
Data: 2011-06-08 16:08:36
ir dar delfio straipnis apie
http://verslas.delfi.lt/automoto/senojo-pavyzdzio-vairuotoju-pazymejimus-keisti-es-jau-neprivalu.d?id=22558553

"skaitytojas"  wrote in message news:isnqvt$om4$1@trimpas.omnitel.net...

Pasiknisau googleje, tai radau, kad seni laminuoti galioja iki 2033m. Va cia
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/832714.241-=(1224213243
pasiskaityti galima, ten yra ir nuoroda bet URM puslapis dabar neveikia.

"Guliu Rukau"  wrote in message news:isnj5r$bqb$1@trimpas.omnitel.net...

tai jos lietuvoje galioja iki atskiro pranesimo. nes man atrodo nuo 2009m
liepos 1d, senosios laminuotos teises uzsienyje nebegalioja... zinoma
nesigincyju, kadangi tuom 2m nebesidomiu, nes turiu issiemes naujasias
butent 2009m, kadangi reikejo vaziuoti i latvija.