Tema: Re: Q. navigatorius (auto)
Autorius: Dm
Data: 2009-04-06 10:53:16
o nx ta 720 ar 730?

nu tik del ekrano, nusiperki tomtom one sukishi ten naujausia tomtom softa is rusu saitu. sukishi nulauztus zemelapius ir turi ir IQ routes ir ALG.

as irgi kazkada maniau ko as chia pigiausia imsiu, nu bet nepamaciau uz ka ten moket visuose kituose, multimedijos device man nereikia. o ekrano ir tomtom one per akys. vienintelis esminis minusas 2gb imontuota atmintis kurios kortele nepraplesi

Dm