Tema: Re: Ryanair
Autorius: alm
Data: 2009-04-03 16:38:38
keksas wrote:

> Bandau bookintis, tai ziauriai daug painiavos. Gal kas padesit issrebti ta
> visa kose :) Skraidziau su norway.no - jokiu problemu. Netgi leido biciulio
> bagaza nemokamai i kroviniu skyriu, nors tas neturejo nusipirkes atskirai ir
> norejo pats susimoket :)
> Turesiu 75L kuprine, svorio manau apie 20kg, ir DSLR kaburka nedidele.
> Galeciau ir sugrusti i kupre.
> Patarkit kaip pigiau prasisukti?
> Skrydi dar karta paminesiu Madrid - Frankfurt - Kaunas.

75 litrų ir 20 kg kaip rankinis nesueis niekaip
mano 38 l kuprinė yra ant ribos

teks pirkt bagažo vežimą (kartu ir registracija oro uoste)

bet kadangi registruojamas yra tik 15 kg (ir po keliolika eur/kg kas
viršaus), tai dar patarčiau pasiimt kokį krepšį (ar tvirtesnį maišelį iš
bėdos), į kurį persidėt kelis sunkesnius daiktus ir dslr kaburką ir
neštis į lėktuvą (viskas ką nešiesi į lėktuvą turi būti viename
krepšyje/maišelyje, fotiko atskirai neštis teoriškai negalima)