Tema: Re: auto nuoma Italijoje
Autorius: ROOTS
Data: 2009-03-30 14:41:14
Neuzteko tam italui, jam reikejo originalaus bilieto normalaus ir vsikas, cia savivale italu hertzo buvo.
Sake ir kaikurios kitos kompanijos italijoj kartais taip reikalauja, nes tipo lietuviai vagia masinas, sakau o tai jei noreciau pavogt, tai man nera problemu pigu avia bilieta del akiu nusipirkt. Italui px buvo.
Vienzo jau buvau tiek isiutes, kad galvojau vosiu i snuki, siaip esu labai ramus zmogus, prievartos niekad nenaudoju, nu bet jis buvo jau davedes.
Juokingiausia kad, sakom duokit lapeli kad nedavet masinos, o ne mes neatvykom.
Ne neduosiu.
Tai kazkaip uzregistruokit oficialiai, kad nedavet.
Ne, neregistruosiu.
Tai o pinigai kaip?
Nezinau. Atiduos paskui.
Tai bet jus gi net nepazymesit, kad mes buvom ir jus nedavet masinos, tai uzskaitys automatiskai, kad mes neemem masinos ir dar pinigu netaiduos.
As nieko nezinau, viso gero.