Tema: Re: Kelione pavasario atostogoms
Autorius: RobeNebijaka
Data: 2009-03-30 09:21:20
Siūlau į Krokuvą autobusu(lietuvos geležinkelių) iki Waršuvos ir traukiniu
iki Krokuvos. Žinoma jei ten nebuvai (wavejio pilis, sienamiestis,
Zigizmundas, Zakopanes druskų kasyklos) be to papigiaja dabar turėtu būti.
Aš taip važiavau prieš metus, siūlimas bilietus imti iškart pirmyn atgal,
nes mes buvom per ilgąji savaitgalį ir bilietų atgal nenusipirkom (į priekį
autobuse sedėjom 5 žmonės) atgal vietų nebebuvo, extrymas biški į darbą
reikia o niekas nevažiuoja :D