Tema: Re: Italija su masin
Autorius: ejs
Data: 2009-03-24 17:52:49
Azba wrote:
> Planuoju nukakti italijon ir romon, ir paaiskejo, kad i centra negalima
> ivaziuoti su savo masina. klausimas zinantiems-ar vaziuojant pastebi
> kokiam nors zenkle, kad ivaziuosi i istorini centra? jei mano viesbutis
> yra istoriniame centre, ar gausiu pylos nuo policijos? ar saugu palikti
> masina prie metro stoteles kelioms paroms?

su mašina nebuvau. Anot Romos aprašymo, parkuojiesi arba po Villa
Borghese, arba ties Via Ludovisi 60.
Įvažiavimas į centrinę dalį - tik su leidimais, kai kur teko matyti
šlagbaumus.
  Daugelis centre esančių viešbučių parkingo neturi.
  Surasti vietą parkavimui yra .... labai sunku. Plius parkavimo vietos
yra suskirstytos - vietiniams gyventojams, atbrėžta berods mėlyna
juosta, ir atvykusiems, atbrėžta berods geltona juosta.
--
  ejs