Tema: Re: skotija su automobiliu
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-06-07 12:11:50
kaip anglai sako apie skotiska ora: jeigu matai kalna, vadinasi greitai lis,
jeigu nematai kalno, vadinasi jau velniskai pliaupia :)

buvau tenais pries kokius gal 4-5m, rudeni, ispudingas krastas. vareme nuo
glazgo iki pat pat siauriausio tasko, tada atgal iki siaures anglijos.
kazkokio marsruto neturejome, bet ir nereikia, skotija tai kaip muziejus po
atviru dangumi, pilnai visokiu senu piliu, fortu, viskio daryklu i kurias
beveiks visas galima uzsukti su ekskursija (na mes nejome). oras visa laika
beveik buvo smelkianti dulksna, bet prie to laukinio krastovaizdzio karibu
saule ir nederetu. siaip paliko ispudi, kad net tokioje issivysciusioje
salyje dar yra tokiu laukiniu kampeliu, civilizacija baigdavosi isvaziavus
is miesto.

turizmo idustrija gerai isvystyta, net ir nesezonu nebuvo bedu kur
apsistoti, nakvodavome b&b, kur pavalgyti net ir velyva meta.