Tema: Re: Maža pigi palapinė festivaliui?
Autorius: kaiser
Data: 2011-05-25 14:54:55
Tai aš irgi sakau, kad pas mane yra iš Maximos L.A. Trekking palapine
keturvietė, dvisluoksnė (800mm) (http://goo.gl/oDQYQ) už ~100 Lt.. Nei
karto dar jos neperlijo, kai bičiulis iš savosios (už 30 Lt.) po nakties
pavertęs vandenį turėjo išpilti.
Palyginimui, Easy Camp E-senukuose iki 100 Lt. (daugiau išleisti
neketinu) išeina tik vienas modelis (http://goo.gl/tQeWv), kurio
pralaidumas vandeniui 450mm. Paskutinis faktorius netenkina visiškai,
nes lyjant bus bevertė.
Ir žmonės, paskaitykit ko klausiu. Domina tik konkretūs, asmeniškai
išbandyti per lietų, vienviečiai/dviviečiai modeliai iki 100 Lt. Jei
žinot tokių, tai valio. Jei nežinot, tai gal pataupykit savo laiką ir
nerašykit nieko.
Ačiū už dėmesį.

___
kaiser