Tema: Re: Slovakija
Autorius: Edo
Data: 2011-05-06 08:15:42
Dėl nakvynės kažko rekomenduot jau nedrįsčiau, seniai buvau. Bet jei su
vaikais, tai visai galima apsilankyti Slovensky raj nacionaliniame
parke. Ten nėra sunkūs maršrutai, bet visokių kopetėlių, kriokliukų,
laiptelių ir t.t. nemažai, kas vaikams paprastai įspūdį palieka. Aišku
pastoviai reikėtų prižiūrėti ypač mažesnį.

E.