Tema: Re: Nepalas -Tibetas .Dviraciais. 2011 rugsejis - gal kas nori jungtis?
Autorius: Cliff
Data: 2011-05-02 11:03:07
nunu papsasakok apie kamertas I privata man, dabar pardavineju contourhd gps

"TJ (T@diz)"  parašė naujienų news:ipivqi$taa$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip pataikei, tvarkarasti tarp eiluciu palikau ideja ant kuprines
uzsinesti dvirati i 6000 m ir nusileisti filmuojant su kamera su GPS, kur
auksti / greiti rodo filmuojant, pradesiu tokias i LT vezti :)

t.