Tema: Re: Nakvynes ir maisto kainos Prancuzijoje, Normandijos regione
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-20 10:08:20
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message
news:iokq58$1a5$1@trimpas.omnitel.net...
> Isiskaityk susimildamas i pateikta klausima.

    Visoje Eu (iskyrus neseniai prisijungusias valstybes) maisto kainos
supermarketuose panasios, esminiu skirtumu nera ir buti negali.  Taip, kad
normandijoje nebus jos didesnes 3,5 karto, negu kitoje vietoje toje pat
valstybeje ar gretimoje valstybeje.

> Kalbant ne i tema, butu visai i tema isanalizuot Norvegijos kainas. Slabo?

Pirma, norge nepriklauso Eu, todel yra ne i tema. Antra, ir norgeje maisto
kainos supermarkete nera labai dideles...

> Steikai uz >40 Lt ir 15 EUR bus nesulyginami. Tiesa,ne visai aisku,kuris
> kokybiskesnis :-)

Tikrai taip.

> Savo ruoztu crepes Normandijoje kainuos 5-7 EUR porcija. Akurat lietiniams
> uz tiek pat litu Vilniuje. Ar ka nors irodziau?
Nieko neirodei.
Mes kalbejome pagrinde apie kainas supermarkete. Ten, kur yra naudojamas
ranku darbas (bare) kazkiek brangiau. Taciau irgi tik kai kas. Ir vel,
reiktu ziureti kokybe. Kazkodel man Prancuziskas maistas gerokai skanesnis
uz lietuviska. O vis tik idomu, kas supermarkete ten 3,5 karto brangiau,
negu lietuvoje (tos pacios kokybes).

Audrius K.