Tema: Re: Rhodos sala
Autorius: VaidasB
Data: 2011-04-13 09:13:22
Symio sala yra eksursija keltu vienos dienos. Labai graži nedidukė sala,
užsiima kempinių verslu

http://tvs.kackis.net/public/gallery/img_46ed1d2d1adca.jpg
http://tvs.kackis.net/public/gallery/img_46ed1d542bf31.jpg

grįžtant dar užsuka į paranormiti ar kaip ten panašiai vadinas,
vienuolynas ten. Važiuot su ekskursijom vargu ar apsimoka, perki bilietą
ir varai, nes eksursija mažai ką papasakoja.