Tema: Re: del auto nuomos
Autorius: Senator
Data: 2011-04-12 15:15:55
Dar truputy paaiskejo, vistik firma ta nenuomojo masinos, bet surado tuos
kurie nuomoja su debetinemis kortelemis. Cia kalba apie pati Malagos oro
uosta. Taip, kad dekingas jiems, gaunu masina, tik truputy didesni deposita
reikes sumoket. Pasirodo, kad galima kazka padaryt, o as jau buvau nuleides
rankas.