Tema: Re: medziagos apie Olandija, Belgija
Autorius: padugne
Data: 2011-04-13 09:54:30
On Wed, 13 Apr 2011 09:29:57 +0300, ev wrote:

> Man rodos, butent cia ir juokauji ;):):):) Jei kada nors kur nors
> keliausi europoje - atkreipk demesi i automobiliu numerius. Olandisku
> bene daugiausia.

Cia seip nieko labai nereiskia.

Bet kad olandai moka angliskai tai faktas, mat pas juos daugelis TV filmu
rodomi originalia kalba (angliskai) su subtitrais. Turbut taupo pinigus
vertimui.

Olandai dar neretai +/- moka vokiskai, mat flemu kalba nuo vokieciu
skiriasi panasiai kaip latviu nuo lietuviu. Tai jiem nesunku ismokt.

Tarp belgu nemazai maisytu. Pvz vienas mano bendradarbis gyvena belgijoje
ir laisvai kalba vokiskai/flemiskai/prancuziskai/angliskai.

Bo tevas flemas, motina vokiete (priklauso vokiskai belgijos mazumai),
lanke prancuziska mokykla (nes belgija), o angliskai ismoko kaip uzsienio
kalba. Lietuvoje gyvenanti lenku mazuma galetu imt pavyzdi.

--
kthxbai.