Tema: Re: Kazkas norejo i US pigesniu bilietu
Autorius: Lcd
Data: 2011-04-09 22:59:29
Pilnai pritariu.
Maisto to jei bomzaujant tai yra super pigiu supermarketu:))
Maisto prekiu autletu:))
Dvivieciu matyti teko nuo 20 USD. Jei esate iki 4 galite drasiai imti
viena dvivieti, nes daugumoje viesbuciu tai yra numeris su dviem quen
size (didelemis dvivietemis) lovomis. Receptione aisku nepasakokite, kad
jusu ne 2:) Sito nezinodamas esu permokejes gana zymiai, nes papildomas
zmogus kainuoja kartais brangiau nei numeris.