Tema: Re: Nakvyne Romoje - kuriam kraste geriau
Autorius: nuno
Data: 2011-04-05 20:26:57
1. siulyciau centra arba trastevere. yra toks B&B Night & Day (savininkes
vardas Monica - komentaruose visur minima) - uz panasia kaina, jei bus tom
dienom vietu, gal ir pavyks prasisukti. ji turi kelis butus centre ir juose
apgyvendina. viskas svaru, grazu ir tvarkinga, duoda minimalius pusrycius,
n+k rekomendaciju ir uzrezervuoja muziejus ir t.t. jei kur nori eiti. buvau
per hostelworld kelis kartus bookines (tik reikia pasirinkti ieskant, kad
b&b rodytu), bet yra ir kitose sistemose. dar kazkoks puslapis rome30.com
buvo - per ji kokiu viesbuciu pigesniu galima pasiieskoti.
2. problemu neturetu buti, metro lygtais iki 11:30 vazineja, bet vistiek
siulyciau centra
3. del kitu rajonu nezinau, centre daug maz visur saugu. babajai gausiai
uzknisa ir kuo toliau, tuo daugiau.
4. ziurint, kuo zadi vaziuoti. traukinys vaziuoja kas pusvalandi ir kelione
trunka pusvalandi.