Tema: Re: Wizzair vs Ryanair
Autorius: Saint Street Lawyer
Data: 2011-03-29 20:21:30
Gerai gerai, nekalbu uz visus :)
Belieka tik stebetis rainio isradingumu paimti pinigus uz bet koki suda.

Btw praeita savaite teko i Kijeva suskraidyt su Aerosvit. Bilietai pirkti 2
dienos iki skrydzio, gavosi apie 700Lt i abi puses. Vietos daugiau negu
rainy, vieta check'inantis paskyre pagal paprasyma kur norejom, valandos
skrydzio metu ir valgyt dave, jokiu nesamoningu reklamu, loteriju ir pan.
Servisas aukstesnis nei rainio.

On 2011-03-29 14:07, Saint Street Lawyer wrote:
> Vistiek stovimu vietu nera ir faktiskai px kur sedesi tas 2-3
> valandas.

Tai nekalbėk už visus, jei tau px. Man pvz. ne px, esu gana aukštas ir
noriu 2-3 val. turėti vietos kur bent kojas ištiest, o tokių vietų
Ryanair lėktuvuose yra tik kelios ir be priority jų negausi. Kitose
sėdėsi įspraustas kaip agurkas stiklainyje, nes pas juos net sėdynės
nesireguliuoja ir tarpai maži, todėl keliai stipriai įsiremia į priekinę
sėdynę ir ilgiau nei valandą taip sėdėti tikrai nedidelis malonumas. Be
to su priority ir tašę pasidedi sau virš galvos, o ne velnias žino kur,
nors čia tik papildomas bonusas.

Kartą buvo situacija, kai atvariau kiek pavėlavęs į oro uostą, karštis
buvo nerealus, eilė didžiulė, nes pilnas lėktuvas, o aš paskutinis toje
eilėje, bet pasikviečiau stiuardesė, parodžiau priority ir tvarkingai
per gretimas duris buvau jos palydėtas į lėktuvą. Eidamas mačiau, ką ten
mačiau, net jaučiau :) piktus žvilgsnius iš prakaitu žliaugiančios ir
ant saulės uždaroje erdvėje toliau sėkmingai stovinčios masės žmonių.
Manau, tą dieną ne vienas save keikė, jog priority nenusipirko.

Realiai, nepirkti priority yra tik vienas stimulas, tai sutaupyti tuos
kelis eur'us. Bet tai toli gražu ne kiekvienam yra labai aktualu, nes
skraido ryanairu ne tik auklės ir apelsinų skynėjai, su visa pagarba
minėtoms profesijoms.