Tema: Re: Palanga hotel savaitgaliui
Autorius: roniz
Data: 2011-03-23 16:56:41
pries pora sav irgi Gabijoj buvau, tik kambarys ne liukso
ir 250Lt kainavo :) viskas patiko kaip ir : kambarys, restorano maistas,
pusryciai, baseinas, dziakuzi, sauna, turkiska pirtis, treniruokliu sale.
Minusas, kad i ta SPA kompleksa gali eiti visi is gatves, tai pvz.
sekmadieni visai nemazai tokiu gatviniu buvo,
bet siaip bendroj sumoj vistiek rekomenduotinas 4* hotelis.