Tema: Re: Graikija geguze
Autorius: Vytas
Data: 2011-03-16 16:17:22
On Tue, 15 Mar 2011 11:16:22 +0200, "pracyvnas"
<prispaminkit@gmail.com> wrote:

>Labas,
>
>Geguzes 10-17 dienom busim Graikijoj keturiese. Atskrendam I Salonikus. I
>kuria puse traukt pajuriu, kad pamatyt grazesniu papludimiu, padrybsot
>saulej. Kur verta apsistot ilgesniam laikui su nakvyne motely, o ka uztektu
>pamatyt tik pravaziuojant? Butu malonu isgirsti keliavusiu Graikijos
>pajuriu. Tam bus skirta savaite, su gryzimu I Salonikus, tai manau labai
>toli nenukeliausim, bet anyway...

Esu keliaves apie Salonikus su isnuomota masina. Puikios vietos, yra
ka pamatyti. Geriausia apsistoti Chalkides iskysuliuose (berods ju ten
trys), daug kurortiniu miesteliu. Paieskok LP knygos, ten viskas
aprasyta. mes rugsejo antroj pusej buvom, kaifas.

*Vytas*