Tema: Re: sunkus klausimas- ka rinktis :D
Autorius: liutukas
Data: 2011-03-16 11:12:49
Is londono stansted su airasia per kuala lumpur, o iki ten turbut ryanair pasiimsiu. Mums bilieto kaina zmogui gavosi apie 3k litu
su vietu pasirinkimu, maistais ir dviem 20kg bagazais (po to pagalvojau kad turbut bereikalo). Paziurejau siandien dienai bilieto
kaina apie 4k litu, datos 10.14-11.05, zinoma dar prisides maistas, bagazas ir jei reikia vietu pasirinkimas. Dviem dienom veliau
skristi kaina jau apie 3600lt. Man atrodo atskirus bilietus pirkti dar gautusi kazkiek pigiau. O vietoj tai dar nenusprendem kaip
daryt, kolkas galvojam imti irengta busika su miegamom vietom 4x4 varoma, ale kaip kemperis tik be tuliko ir duso, ir kazkiek
miegoti jame vaziuojant, kazkiek pakeliui kokiam moteli. Australijoj labai grieztai su transportu, draudimas negalioja vaziuojant
nakti, per ruka ir jeigu partrenksi koki gyvuna. 4 varomi reikalingi jeigu vaziuoti atitinkamais marsrutais, yra zemelapiai kur
nurodyta kur galima vaziuoti su paprastu transportu, kur 4 varomi.
Vienu zodziu yra ka pamatyti tikrai.

O jeigu megejes keliones po gamta, tad dar galeciau pasiulyti i Costa Rica, ten pigiau - parkai, dziungles, gyvunai, veikiantys
ugnikalniai. Tik reikia vel gi imti dzipa jei yra noro nuvaziuoti kur idomiau.
Mes planavom i ten, kazkiek ir medziagos susirinke, marsruta vos ne susidare jau, bet lektuvo pigiau 3k neradom ir pasitaike
australijos akcija. :)