Tema: Re: Ryanair administraciniai mokes?iai - yra alternatyv¸?
Autorius: dariuska
Data: 2011-03-14 19:20:32
as irgi po eiliniu bilietu pirkimu (praeitais metais), paskaiciaves kiek
tenka mokesciu moketi Raynairui,
pasidariau kortele, kuri man nieko nekainavo ir pagaliau siais metais
pasinaudojau

todel siulau nelaukti kitos keliones ir pasidaryt is anksto,
nes kai kita kart prireiks vel nespesi pasidaryt (is savo patirties)

"70005"  wrote in message news:illhee$d5g$1@trimpas.omnitel.net...

"dariuska" <d@d.lt> wrote in message
> nauda akivaizdi
> ar tau ja naudotis spresk pats
> Kadangi nezinojau kaip daznai ja nadosiuos, pasirinkau Neteller be metiniu
> mokesciu

Aišku.

Ironiška, kad čia pašnekėjęs vakar netyčia pats nusipirkau bilietą, ir tokia
kortelė būtų kaip tik atsipirkusi (mokesčių sumokėjau 42 Lt). Bet neturėjau
laiko laukti, kol Moneybookers patvirtins man kortelę, tai spjoviau ir
susimokėjau.