Tema: Re: USA
Autorius: ecler
Data: 2011-03-14 08:44:54
Atsakyma i uzpildyta paraiska gauni greitai, per minutes, taciau kartais
atsakymas po dienos ar savaites pasikeicia i neigiama. Statistiskai
mazdaug 10% pildanciu paraiska/skrendanciu buna neileidziami i USA. Cia
as nieko negasdinu, tiesiog tokia statistika. Todel bukit budrus, viska
pildykit, spausdinkit, ir pasiruoskit pokalbiui su migracijos pareigunu
atskridus i USA.
Du kartus skridau, zinau apie visa tvarka. Pirma karta skrendant
neturejau tokios smulkmenos kaip rasymo priemones pateikiant deklaracija
ir dokus migracijos pareigunui, i mano prasymo leisti pasinaudoti jo
rasymo priemone jis atsake neigiamai, teko eit prasyt oro uoste
dirbanciu policininku. Smagu kad viskas isisprende, taciau tuo momentu
buvo adrenalino :D