Tema: Re: Bilietai Vilnius-Osaka
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-03-01 06:24:03
WE jei nieks nepasikeitė ne jų atstovas, o tik šiaip labiausiai jiems
prijaučiantis bilietų pardavėjas. Na dar Vilniaus oro uoste WE ofisas
gali už papildomą lagaminą pinigus paimti, nesvarbu kur bilietus pirkai.
Viskas už komisinį mokestį, ne už dyką.

Aš tai pirkčiau kur pigiau, prieš tai pasiskaitęs apie „mokesčius“.
„tikras bilietas“ net nežinau kas tas yra. Elektroninis ir lieka
elektroniniu, popierinių bilietų jau mažai kur rasi, nebent kokiam
giliam užkampy.

Dar gali bandyti pačios KLM tinklalapyje pirkti, nors kiek bandžiau po
susijungimo su Air France, tai gryna nelaimė ir laiko gaišinimas, nieko
nesugeba padaryti teisingai iš pirmo karto. Iš antro karto irgi nesugeba
:/ O kažkada buvo vos ne geriausia Europos aviakompanija, gal ir dabar
kiti tokia laiko. Aš tai su jais jau nė už ką nenorėčiau prasidėti.
Galvojau, kad atsitiktinumas, jog tas nelaimingas AF lėktuvas Atlante
nukrito, bet kai susiduri su neorganizuotumu, pradeda lįsti visokios
kvailos mintys, gal ne visiškas atsitiktinumas.