Tema: Re: Kalnai geguze
Autorius: st
Data: 2011-02-24 09:34:21
buvau pernai geguzes antroj pusej cekijoj sniezkoj ir spindlereuv mlyn. oras
nesaltas, sniego sutikau tik siaurinese papedese, ta prasme ant kalno
aukstai sniego nera, tik kur ne kur sniego kupstelis nenutirpes. oras taip
mazdaug kad jei pietine puse + saule, galima su maike, saule dingsta, reikia
jau dzemperi detis. nemazai dienu lijo. bet kai saule buvo, nusvilau nosi.
labai daug kas nedirba, sunku rasti nakvyne buvo, arba kainos dideles. puse
kaviniu neveikia, zodziu dirba trecdalis serviso. bet zmoniu nedaug,
smagu.ko nepasakysi apie praha, ten jau vasara buvo senai.
pernai taip pat buvau rugsejo antroj pusej zakopaneje. oras zymiai geresnis,
nors ir rudeniskas, bet daugiau "vasaros", tokia lietuviska bobu vasara. o
kai pavasari, daugiau jauciasi "ziemos" kaip cia pasakius. isalus zeme ir
t.t. dabar rinkciausi rugsejo pirma puse.