Tema: Re: Per Prancuzija dviraciais
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-15 22:58:11
Pirmą dieną ir po 20 km raumenis skaudės. Po 50 km trauks, jei
atpalaidavimui nieko nedarysi.
   kas važiuos į tokį kelia be "obkatkės" ?
Šiek tiek pasimalęs pasitreniravęs pravažiuoju 100 ir net raumenų neskauda.
Bet mano areale kalnuoti keliai, nerasi horizontalios vietos bent 1 km.  be
rimtesnių pakilimų galima žymiai daugiau. Pav. Lietuvos Lenkijos lygumose.
   na, ir sėdynė gera svarbiausia.. ;)
 nelabai žinau reljefą Prancūzijoj, bet teks važiuot.