Tema: Re: Salmas snowboardui
Autorius: E=mc^2
Data: 2011-02-14 13:52:00
Pasijemiau pagal skelbimus naudota Alpina, 80 lt. kaip ir dziugina. Aisku
modelis ne siu metu, bet nepalyginti su nuomoje nudroztais.

Beja kai ieskojau kazkaip kalitos nuomos punkte uzklausiau kur pajemt. Sake
jei pigiausio tai lenkiska stumdo kazkokia formele po 52 Lt + PVM (naujus)
tik kaip ten ju kokybe neisivaizduoju. jei reiks nr kazkur turiu.

O siaip konsultacijas teikia ir siek tiek naudotu turi slides24.lt
--
E=mc^2

www.e-juvelyrika.lt
www.it-zona.lt