Tema: Re: Saugomas parkavimas Varšuvoje
Autorius: kewle migyje
Data: 2011-02-15 21:05:02
nuo priparkavimo buvom išvežti link terminalo pal per 5-10 minučių, (čia 6tą ryto), be mūsų dar keli lenkai krovėsi čiumadanus į ten pat
jie ten turi porą busiukų tipo jumperio ar ducato, gal tris

nusileidus - atsijemi bagažą, skambini (užtenka pakankami laužytos wilenskos kalbos)
už 10 minučių atvarė busiukas su iškaba LIDER, be mūsų vėl buvo dar keli lenkai į ten pat

šiox tox jų minusas - vieta pobaisė ir pusiau asfaltuota promzonoj, ala Kirtimai (bet važiavimo iki terminalo gal tik 5 min)
bet kaina nudžiugino ir mašinų ten stovėjo daug geresnių pilna, nei mūsų kelių metų amžiaus kompaktas - lenkai moka taupyti :)
be to už kampo yra suvargusi bet funkcionuojanti benzokolonkė su veikiančiu oro siurbliu (pravertė, nes buvau pagavęs cviaką, kurį ir pasivežiau į Vilnių gumoje su lenkišku oru)

--
'(oo)'