Tema: Re: Noriu i Egipta
Autorius: Stork
Data: 2011-02-10 11:40:56
Jo. Pamirsau parasyt :-)
Sako kiekviena diena vis maziau ir maziau zmoniu gatvese-tiek turistu (gal
pagrinde), tiek vietiniu. Siaip telika sako isijungi ir rodo istisai.
O daugiau tai ede, gere ir gulejo prie juros. Sako man tai dzin-nieko
nepajauciau. Gryzo 4kg priauges (ar dar neissisikes :-) )
Tai vat visas ispudis, kad zmoniu stipriai sumazejo, bet maisto nepritruko.
Norejo dar i ekskusija vaziuot, bet ....neleido.