Tema: Re: Egitpas, jura
Autorius: Justas
Data: 2011-02-03 14:05:45
Siaip as neteisinau pacio islamo, ju nukrypimu ir tt. Man asmeniskai
visa religija yra briedas. Tai yra tik supaprastintas manualas
bukesniems, kaip reikia gyvent. Krikscionybe irgi siaip turi idomiu
nukrypimu. Filipinai pvz..
Todel vienos ar kitos religijos teisinimus ir teigiamas puses palieku
ramybej.

As tik bandziau parodyti, kad ir musulmoniskame pasaulyje yra sociai
gerio, sociai normaliu zmoniu, nebestatanciu islamo pirma visko. Ypac
jaunu zmoniu. Esu bendraves ir su jaunom panelem, kurios hidzabus
nesioja tik del tradicijos ir kad tevai nusiramintu. Niekas ju po to
akmenim neuzmete, manes taip pat. Zmones paprasciausiai nebekreipia
demesio. Aisku yra regionu kur dedasi baisus dalykai, bet ten problema
yra ta, kad islamas yra tik irankis. Problema zmonese.
Taigi spresti apie visa islamo pasauli pasitelkus medijos formuojama
nuomone, bei netikusius pavyzdzius, yra trumparegiska. Uztenka is arciau
visa tai pamatyt ir poziuris pasikeicia :)