Tema: Re: Brazilija kovo men
Autorius: lew
Data: 2011-02-03 08:17:47
teko ir  man teko but pieciau.  san paule.  tai vietiniai aiskino kad
siauresne brazilu dalis tikrai pavojinga neva :) ,,,, nors ir paciam
sanpaule, vaiksciojant po gatves su dideliu fotiku, pravaziuodami taksistai
spausdavo signala ir sukinedavo pirsta prie smilkinio :). aisku mes buvom
keturi nesmulkaus sudejimo bicai - tai vietinai sake, kad dienos metu tikrai
(na cia nuo miesto rajono dar priklauso :)) ) prie jusu nieks nelystu.
galima rasti ir kokiu zioplensiu pensininku tam reikalui :)... siaup jau
baimes jausmo nebuvo.. matyt tas lietuviskas saugumo instinktas siek tiek
ten veikia :)

buvom susipazine su vienu koviniu biciuku. jis mums kaip ir gidukas buvo
ten.... dziudzitsu  sportininku tokiu beveik profesionalu (na kur jau ausys
sutraiskytos :))). tai jis aiskino kad ir jam siaurineje dalyje nelabai
noretusi gyventi.......neva laukiniu krastas :)