Tema: Re: I Kipra?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-01 15:03:02
gulejimui/skaitymui/nejudriam relaxavimui? Tada geriau turkija - tiesiog
pigiau. Graikija brangiau, o toks santorinis ar rodas daug brangiau
(santorini ypach:)...
Trumpai: Kreta - uber fun, bet praktishkai viskas kas smagu pasiekiama
nuomota mashina (bent 3 dienas reikia planuot nuomotis mashina). Rodas -
tokia mini kreta - brangesnis, mashinos gali uzhtekt ir 2 dienas -
labiausiai megstamas kaituotoju/surferiu. Santorinis - brangus, uber
grazhus, nelabai daug ka veikit turintis mazhas rojus:) Chalkidike - man
nepatiko:) Ten jau privaloma tvarka mashina, bet viskas yra ganetinai
nemazhais atstumais, taigi mashinoj prasedesi ilgai, aplink nieko
doro/grazhaus (na, Salonikai gal.. pagal skoni)...

Mano siulymai, jei pinigai ne problema ir norisi gulet kur nor kur grazhu -
Santorinis.. mazhiau pinigu - rodas - dar mazhiau? Kreta (bet na, be
mashinos nepamatysi jos smagumo)... Pinigai nebyra ish visu ertmiu, norisi
tiesiog gero vieshbuchio, su jura ir saule - imk turkija :)