Tema: Re: smulkios siuntos i Norvegija
Autorius: speed
Data: 2013-05-05 23:58:21
ačiū už nuorodas
šita (berods mano) žinutė buvo siųsta kažkur prieš du metus.... :)

speed

"Renno777"  parašė naujienų news:km03at$dqd$1@trimpas.omnitel.net...

> speedCitata:
sveiki,

> Gal kas pasidalins info ar patirtimi kaip geriau pasiųsti nedidelį

> siuntinuką į norgę? Naudotis pašto paslaugomis ar rinktis kokią
siuntų
> tarnybą? Kiek maždaug laiko keliautų siuntinukas (paskirties
taškas
> nepertoliausiai nuo Oslo)?
> Na žodžiu laukčiau visokios info šia tema :)
>
> ačiū
> speed
Aš visada siuntas i Norvegija siunčiu su
www.ajpaslaugos.lt. Kiek išbandžiau kitas siuntų firmas
tai pas juos vienos iš žemiausių kainų. Ie nebuvo jokių
nesusipratimų, siuntos atkeliauja laiku ir tvarkingos.
Dar kal aktualu radau informaciją smulkiai aprašytą kiek alkoholio
ir cigarečių galima vežtis.
http://www.ajpaslaugos.lt/index.php?option=com_content&id=51
------
siųsta iš http://forum.followtheroad.com/