Tema: Re: kiek pigiausiai i Florida
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-01-21 17:38:41
Tai ne tik Majamyje, bet ir centrinėj Floridoj sausio mėnesio,
šalčiausio, vidutinė temperatūra 20C dieną. Galit pažiūrėti weather.com
vidurkius. Žiemą ten yra sezonas, nes suvažiuoja visokie sušalėliai iš
šiaurės pasišildyti.

Bilietai, tai toks labai miglotas klausimas, pirmiausia apsispręskit kur
norit skristi, tarp Majamio ir Talahasi gal 500 mylių ir ne visur visos
aviakampanijos skraido. Ar jums reikia, jog iš Vilniaus vienas bilietas
iki galutinio taško būtų, tada pasirinkimas nedidelis. Ar galit pirkti
bilietą iš Varšuvos, Londono, ar dar iš kažkur. Ar norit skristi
tiesioginiu reisu per Atlantą, ar marinuotis neapibrėžtą valandų kiekį
praeinat patikras kokiam nors užkimštam tarpiniam oro uoste JAV
šiaurėje. Toliau, laukit kol kokia aviakompanija paskelbia kokią akciją.
Nesenai BA girdėjau skelbė akciją savo tarpatlantiniams skrydžiams.
Vasarą pikas, akcijų jau nelabai būna. Kažkur mačiau tinklalapį, kur
skelbia įvairių aviakompanijų akcijas, nes pačiam visų aviakompanijų
puslapiuose ieškotis per pusės metų laikotarpį labai daug laiko užima.
Bet dabar jau neatsimenu konkrečiai. Jau minėtas Estravel kartais kažką
pasiūlo.

Siūlyčiau nesižavėti visokiais LOT ir KLM išpardavimais, nors ir atrodys
pigu, bet iš savo ir kitų karčios patirties, ne viskas gerai, kad
pradžioje atrodo pigu.