Tema: Re: Gal kas į Nepalą?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2011-01-20 10:19:16
Tokio ilgio total manau apie 8000 lt gausis galutine suma. Galima turbut
pigiau pora tukstanciu susisukti jei visur su viešuoju transportu,
paprastesnės nakvynės ir viską patiems nešantis ir dar kokius akcijinius
aviabilietus gauti - bet cia nebent patarti galiu patiems varant kaip ko
ieškot. Anapurnos regionas irgi butu pigiau nei Everesto, na ir manau 2012
bus irgi pigiau,nes 2011 - year of tourism, Nepalas pora metu siuos metus
visur reklamuoja ir šmikiai del to daug kur kainas uzsikele siemet. Durnai
daro, nes atbaidys tuos kurie galvoja pabandyti.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt / www.montane.co.uk
www.robens.de