Tema: Re: Nemokami skipass
Autorius: oleg_m
Data: 2011-01-06 17:26:19
Visa gyvenima keliones organiuzoju pats,  puikiai zianau kiek, kas, kur.

Objektiviai:
http://www.livigno-appartements.com/hotelinfo.asp?HID=24
Type 3 = 3 ROOMS FOR UP TO 7 PEOPLE –74 sq.mt.:
COSY ATTIC APARTMENT, living/sleeping room with a double pull-out bed
1 bedroom with 2 beds
1 bedroom with 3 beds
1bath / shower / WC
1 balcony

tikrai ne 7, realiai gali gyventi 5, bent mano galva miegamijei turi buti
kieivenam atskiri, paskui prasideda problemos, vieni nedageria, kiti
nedamiega.
kaina -  jei gyvena patogiai 5 - 1.299 € po 260 €, kai skipass realiai
kainuoja 160 E, iseina po 100 E apartamentai ir 160 skipass,  mazai ko
skiriasi nuo kitu regionu, kitur tikai gali rasti patogius apartamentus apie
100 € savaitei, o sky pass kaina 180 E, tai kad nelabai as matau skirtumo,
jau rasiau, kai susiruosi atostogauti, geriau jau Lietuvoj pinigus
pataupyti, bet atostogas tureti geras.