Tema: Re: Horgada, koios kainos vietiniu kelioniu?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-12-31 09:22:21
tas toliau vadinasi koks nors makadi bay, aplamai renkantis viesbuti reikia
kokiam otzyv.ru / tripadvisor.com pasdomet salia esanciu rifu kokybe ir
pan...
Siaip ekskursijas patartina pasiziuret ne tik is vietiniu bet ir is tam
paciam viesbutyje esanciu kitu agenturu (tipo kaip teztour bet
vokisku/rusisku ar dar kokiu) as asmeniskai esu rades iki dvigubai pigiau.
Is vietiniu kartais galima ir apsishaut su servisu, o kartais buna pvz
smarkiai geriau nei pas tezus... Pvz kazkada emem safariuka kupranugariais
po dykuma is vietiniu, tai neskaitant to, kad kainavo 2x pigiau - jojom
penkiese (as, zmona, dukra ir dar pora mergiociu is to pacio viesbucio)
beigi jojom ramiai pora valandu su greitu nivezimu, pavezimu, arbatos
pagerimu be streso, kai tuo tarppu tezu analogiskam renginy dalyvauja kokis
100 turistu, viskas daroma begte, triuksmas, bardakas, nuvezimas/parvezimas
pora valandu (kol surankioja visus is n+1 viesbucio ir t.t.)