Tema: Re: akiniai slidinejimui
Autorius: BAAS
Data: 2010-12-30 10:03:07
labas

mano nedidelė patirtis rodo, kad ant Lietuvos ir pasirinkimas nedidelis, ir
kainos užkeltos.
Aš asmeniškai apsipirkinėju vietoj. Pas mus Spyder striukikė apie 1000 Lt
sukasi
o Italijoj nupirkta tokia pati buvo uz 120 EUR. Šalmas HEAD Pro Audio
nupirktas uz 90 EUR
o pas mus jis už 370 Lt stovi ir tai ne visi dydžiai
Tas pats ir su akiniais. Nusipirkau UVEX už 40 EUR, o va prieš kelias
savaites Sportlande tokie
akiniai kaštavo 240Lt.
Tiesa, pirkiniai buvo daryti Italijoj šių metų vasario mėnesį, Rondos žiedo
kurorte.
O šiaip - internete paieškojus parduotuvių, galima daug produkcijos surasti
Lenkijoj.
Atomic HAWX batus nusipirkau už 600 Lt, o pas mus ProSport jie stovi už 1300
Lt

Va toks va pastebėjimas apie lietuvišką biznį.

BAAS

"korke"  wrote in message news:ifhbm2$7fh$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki visi

ieskau sau akiniu slidinejimui gal kas patarima duos kokius rinktis nes
lietuviskuose forumuose labai mazai informacijos yra.
dabar nusiziurejau oakley a frame akinius internete, bet problema tame kad
nera niekur klaipedoje ju pasimatuoti.
gal turite tokius akinius kas ir pasakys ar tinka jie platesniam veidukui :)

arba siaip gal kas ka patars kur pirkti akinius reiketu ar kokios firmos
rekomenduotumet?

aciu.