Tema: Re: Roma 0,5 dienos
Autorius: Virgij
Data: 2010-12-28 23:39:21
?vatikanas kaip tik nelabai idomus... tiek to pralesiu ji...
O kaip ten su orais sausio men. - inetas sako - 15 -19 celcijaus...  ?

"Niccolo"  wrote in message news:ifdid6$fs5$1@trimpas.omnitel.net...

Visas pagrindines Romos įžymybes gali pėsčiom apvaikščioti. Aš tai kaip tik
Vatikano netraukčiau - jis biškį į kitą pusę ir jis vienas reikalauja
pusdienio, o po fontanus, Panteoną, laiptus gali per pusdienį prasisukti.