Tema: Re: pakritikuokit marsruta automobiliu i Italija
Autorius: ejs
Data: 2010-12-28 13:03:15
2010.12.28 11:34, Alv. rašė:
> ?Keliausim slidinėti į Italiją, miestukas Ortisei (Sela Ronda žiedas).
> Norisi važiuoti greičiausiu maršrutu. Ar teisingas pasirinkimas važiuoti
> taip:
>
> Vilnius-
> Varšuva-Vroclavas-Dresdenas-Miunchenas
> Ortisei

Vroclavas - Dresdenas man atrodo baisiai. Gal todėl, kad visuomet šią
atkarpą važiuodavom nakti: kada tik nepramerki akį - vis kažkoks kaimas.

Norit greitai - važiuokit Salsburg - Insbruck per E60 - E45.

Kaip supratau, norint išvengti mokamų kelių CZ ir AT? O gal neverta?

Man įprastas maršrutas į Dolomitus yra E67/ E75 ties Piotrkow Tryb. /
E462 šalia Ostrava / E461 nuo Brno pro Mikuliov. Po to arba
E60 Linz - Insbruck, arba E66 Villach - E55 - kur nors į šoną .

E60 - SS49 nevažiavau, bet važiavau nuo SS52/Dobinacco iki Bressanone -
normalus 2 juostų gana intensyvaus eisno slėnio kelias.

Vasarą siena kirtom 111-SS52bis, bet manau žiemą ši perėja (Plockenpass)
uždaroma.

--
ejs