Tema: Re: slidinejimas Birstone?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-12-22 22:49:38
Vakar vakare buvau -  visiskas meslas (nu gal kalnas mano slidinejimo
igudziam nebe toks)

kompai neveike, reikejo kompostiruot ranka pasirasytus kvitukus rankiniu
budu. varlynuko niekas nepaleido dar, su sniegu viskas kaip ir ok, zmoniu
buvo laaaabai mazai....

nu zodziu nieko vertas daiktas, geriau jau i koki Szlementa/goldapa ar tai
latvija nukakt.. na, blogiausiu atveju tai i LZSC ignalinoje, bet tik ne
ten....