Tema: Re: Pas ka buvo Londono metro palnas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-12-21 14:28:35
Regis, metro tau visiškai netinka.

  nera tiesioginio autobuso reiso i Basildon iš aeroporto..

Reikia važiuot su taksi arba autobusu persedimais per Chelmsford ar Southend

http://www.firstgroup.com/timetables.php

http://www.bing.com/maps/#JmNwPTUxLjcyOTA2OTg2MDAwNDM0NH4wLjM1MzQxMjg4ODk0NDE0OSZsdmw9MTAmZGlyPTAmc3R5PXImcnRwPXBvcy41MS44ODkzODQ2MTI0NDEwNl8wLjI2MjM0ODg3NTQwMzQwNDI0X1N0YW5zdGVkJTIwQWlycG9ydCUyQyUyMFVuaXRlZCUyMEtpbmdkb21fX19lX35wb3MuNTEuNTY3Nzg4NDIyMTA3N18wLjQ0NDQ3NjkwMjQ4NDg5MzhfQmFzaWxkb24lMkMlMjBFc3NleCUyQyUyMFVuaXRlZCUyMEtpbmdkb21fX19lXyZtb2RlPUQmcnRvcD0wfjB+MH4=

Gyvena pažistamas netoliese Wickforde, jei pagausiu paklausiu tiksliau