Tema: Re: e-shopas Remomenduojam batus slidziu (linkas)
Autorius: dz
Data: 2010-12-17 23:08:47
jei slidinejant cia vietoj po diena tai tas kaitinimas neturi jokios
reiksmes, o normaliu kalnu viesbutukai paprastai turi batu dziovyklas...
kas del batu patogumo tai jei koja standartine tai gal ir galima pirkt
nesimatavus (su rizika), bet jei ne tai butinai matuotis, patupet po kokia
valandele uzsimetus, kadangi mano koja yra nenormaliai plati tai atradau sau
tinkamus batus tik isbandes kokiu 20 modediu ir tas uztruko kokius 4
sezonus...aisku jei pinigas kisene pleso tai galima pasigamint custom batus,
tiksliai pagal savo koja uz kokius 600euru

--
www.rees.lt