Tema: Re: slidinejimo iranga
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-12-16 11:09:14
Apkaustu principas tas pats, gali skirtis kaina,spalva ir priverzimo dydis,
taip pat yra ten visokiu laisvumo laipsniu, bet cia pradedanciajam jau super
aukstoji matematika, o ir pabrangina tie pribambasai apkaustus gerokai.

Batu padas standartizuotas, taciau uzverzimai ir kulno, pedos kelties,
blauzdos reguliavimai gali ivairiu modeliu labai skirtis.
Cia pasiskaitymui:
http://www.sniegozona.lt/?mod=blog&act=view&id=121&lang=lt
http://www.sniegozona.lt/?mod=blog&act=view&id=122&lang=lt