Tema: Re: Q urgent: ryanair
Autorius: liutukas
Data: 2010-12-11 19:05:57
Jeigu lektuvas neveluos is kauno, speti imanoma perplauka, nes vykstant
viskas laiku, lektuvas atskrenda kokia 10-15min anksciau. Tas rasomas 30min
iki pakilimo uzdaromi vartai tai susidariau ispudi kad neegzistuoja. Galima
sakyti pries 30min ga ltik pradeda tikrinti ir suleidineti zmones o ne
uzdaromi vartai. Teko skristi tik 1 karta su persedimu pirmyn ir atgal,
veiksmas buvo toks pats. Realiai i ;ektuva paskutinis zmogus iipa likus
5-10min iki pakilimo. Bet ziemos metu geriau nerizikuoti.