Tema: Re: I Livigno - mokami keliai
Autorius: Pankis
Data: 2010-11-08 13:36:07
Didžiausias privalumas tai aišku kainos (ir ne tik alkoholio). Ten sau
gali leisti ir ant kalno išgerti puodelį kavos, bombardino ar alaus.
Kainos net žemesnės kai kada nei Lietuvos baruose. Čia kalbu apie barus
kalnuose, apačioje dar pigiau.
Trasos neblogos, Livigno pasižymi labai plačiomis trasomis, plius trasos
išsidėsčiusios abejuose miestelio pusėse, tad vienoje pusėje saulė iki
pietų, kitoje po pietų. Gali pereiti į kitą pusę ir bus saulė.
Mėlynų trasų mažoka, raudonų pakanka. Aišku iki Val Gardenos toli, bet
savaitei užtenka. Gali nuvažiuoti i Bormio (ski pasas galioja tas pats),
jei netingi ir negaila EUR tuneliui galima nuvažiuoti ir į Šveicarijos
Saint Moritzą, ten turint ski-pasa Livigno berods gali pirkti su 60 proc
nuolaida.
Eilių beveik nebūna, kartais susidaro neilgos eilės ant centrinių
keltuvų, bet čia dažniau pirmoje dienos pusėje, vėliau išsisklaido
žmonės ir didelių eilių nelabai bebūna.
Žodžiu jei domina vien slidinėjimas tai Val Gardena geriau. Jei norisi
ne tik slidinėti, bet ir gerai praleisti laiką, vakarais kur išeiti tai
tada rekomenduočiau rinktis Livigno.
Daug pas ką gana skeptiškas požiūris apie Livigno, bet man ten visai
patinka. Pernai buvau sausio viduryje, tai gal 50 proc visų slidinėtojų
lietuviai. Daug kam tai aišku gali būti ir trūkumas :).