Tema: Re: Daug dviratiniu klausimu
Autorius: KEdas
Data: 2010-10-27 12:07:25
Sail rašė:
> Gerodviracio kainos uzlenktos, uz stipinus turistui norejo ar ne po pusantro
> lito. O nupirkau po keliasdesimt centu ir normalios kokybes. Todel pas juos
> tik nebent kaip i paroda.

Pas juos ne kainos užlenktos, o orientacija į kosmonautus, todėl
daugelio paprastesnių/pigesnių dalių jie net neturi. Man labiausiai
patinka pirkti Fujibike (Kalvarijų g. 125), nes jie nesureikšmina
kosminių technologijų ir siūlo rinktis iš to, ką turi, t.y. nuo piguvos
iki kosmoso. Paklausus kuo analogiškos dalys skiriasi atsako irgi
paprastai – nebandžiau, nežinau. GD tokiu atveju puola burti.