Tema: Re: Slidinėjimas Arabba (Italija)
Autorius: dz
Data: 2010-10-25 19:26:09
Pernai buvau tam regione tai ispudi paliko puiku, tiek gamtos groziu tiek
trasu gausa, tam regione berods 1200km trasu is viso. Arabba kaip minejo yra
vienas is Sella Rondos rato miesteliu tai vien keltuvais gali nuvaziuot toli
toli. Paskirk viena diena apvaryt visu ratu galesi uzsidet pliusa:), bet
siaip toj rato trasoj gan daug zmoniu ir po pietu ir pacios trasos buna
stipriai sumaltos. Nu ir dar Arabboj yra garsioji 12km trasa nuo Marmolados
kalno, berods daugiau nei  3300m aukscio.
--
www.rees.lt