Tema: Re: 5cm ilgesnis hand bag
Autorius: poisonyte
Data: 2010-10-21 03:25:55
Velnias velnias, įstrigau Londone, mano lagamino ilgis 59cm, skrisiu
iš Stansted orouosto, Gatwice, kaip supratau, tai nelabai
kabinėjasi.
Londone euro neturiu, et ir svarų nelabai turiu :) situacija labai
komplikuota. Hrrr... Gal neprikibs dėl tų kelių cm :S
O tarkim, gal kažkas žinote, turiu dabar bilietą internetų kaip ir
nusipirkusi, bet kaip suprantu, vis tik tai dar tebėra rezervacija,
nors Ryanair pavedimą jau ir padariusi. Ar galiu kooreguoti ir į
bilietą dar įtraukti bagažą? Skrydis pirmadienį.
Dėkui nuoširdžiai

> VelniasCitata:
50/50

> Jei kazkiek vizualiai atrodys per didelis paprasys ideti i ta rema.
Jei

> Turiu klausimą dėl Ryanair griežtumo rankiniam bagažui -
> reikalavimai išmatavimas yra 55x40x20, mano lagaminas yra 59cm
> ilgesnis nei reikalauja,o plotis ant ribos. Kokia Jūsų pačių
> patirtis, ar šiaip stebint iš šalies teko matyt, tokias
situacijas?
------
siųsta iš http://forum.followtheroad.com/