Tema: Re: Istorinės kapinės Vilniuje
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-20 23:40:29
gyvenau prie (kiti sako ant) Bernardinų kapinių gerą 20 metų. Tai jas gan
gerai pažįstu, bo per jas buvo trumpasis kelias iš senamiesčio namo :)
Kažkokių ypatingų „žymių žmonių“ ten nėra. Už centrinių vartų iškart sienoje
buvo senos vienuolių kriptos, bet sovietmečiu jos buvo išplėštos, bent jau
daug jų. Ir apskritai ten visur kaulai voliojosi. O kapinių galas kasmet
slinko į Vilnelę, irgi su viskuo. Dar buvo pora koplyčių su lenkiškom
pavardėm, iš vis ten praktiškai vieni paliokai per okupaciją susilaidojo.
Bet va tos kriptos, kiek žinau, yra seniausios išlikusios kapinės Vilniuje.
Ar tai vienos seniausių, nes berods tos, kur CMS stovi, irgi labai senos