Tema: Re: weeze
Autorius: liutukas
Data: 2010-10-19 14:06:27
Aha, maciau. Taciau i muziejus nelabai gal bus laiko. Kadangi kelione
gaunasi nuo ankstyvo ryto iki vakaro, tai kazkaip papietaut gal visai gerai
butu. Laiko tai neperdaugiausia, bet jo ir pakankamai vienoje vietoje
sedeti, jeigu skrydis bus laiku. Todel ir galvoju gal iki miestelio
pavaziuot ir papietaut, alaus isgert ir lektuve po to uz tulika susimoket :)
Idomu apmokestino ryanair tulika lektuve? :)
O kaimas jokio skirtumo koks, svarbu kad butu kur prisest. Taciau jeigu
dydis kaip Nemencine ar Siluva, tai vistiek i centra nuvesh.